• Escoitar

Data Spaces Symposium

• Darmstadtium, Frankfurt
  • 12 marzo 2024 - 14 marzo 2024

Compartir datos é bo. Un bo intercambio de datos é a quintaesencia da revolución dixital. Os espazos de datos son a clave porque permiten a soberanía dos datos. Agora necesitamos solucións de software de código aberto e unha ampla adopción no mercado. Se es novato ou experto, o Simposio de Espazos de Datos é o lugar indicado para aprender, conectarche e impulsar o futuro da economía dixital.

O Simposio sobre espazos de datos volverase a reunir en Darmstadtium, rexión de Frankfurt, este ano tras o seu notable éxito na Haia durante a edición de 2023. Organizado polo Centro de soporte de espazos de datos (DSSC) e a Alianza empresarial de espazos de datos (DSBA), este simposio é unha reunión fundamental para quen están á vangarda da innovación e a estratexia do espazo de datos. Serve como plataforma para mostrar os últimos casos de uso listos para o mercado, solucións tecnolóxicas avanzadas para espazos de datos existentes e emerxentes, e o traballo esencial realizado polo DSSC na elaboración dun plan fundamental para os espazos de datos europeos comúns, en consonancia coa Estratexia Europea de Datos.

O simposio desenvólvese ao longo de tres días distintos, cada un dos cales ofrece perspectivas únicas e oportunidades interactivas.

Programa(Abre en nova xanela)

Rexistro(Abre en nova xanela)

Web do evento(Abre en nova xanela)