accesskey _ mod _ content
2002 - Tecnimap aurkeztutako komunikazioak
-
1.0-Belaunaldi berri bat eraikitzeko teknologiak administrazio elektronikoa
-
1.1 CRM (Customer Relationship Management) eta kudeaketa hiritarrekin harremanak
-
1.2 HLK (Content Management Systems), paradigma berriak atarien eraikitzea
-
1.3 Software librearen papera
-
1.4 Kanal berriak PC haratago
-
2.0 Administrazioa eraldatzea Publikoa egindako informazio-teknologiak
-
2.1 Administrazio elektronikoa eta prozedurak erraztea. Administrazio-prozedura digitala
-
2.2 Ingurune batean Administrazio Elektronikoaren deszentralizatuen egongo dira
-
2.3 Aurrekontu-eredua eta Administrazio Elektronikoaren integratua
-
Eraikuntza 3.0 konfiantza administrazio elektronikoa
-
3.1 Planoak: osotasuna, konfidentzialtasuna, kautotzea eta lau segurtasun erabilgarritasuna
-
3.2. Nortasun nortasun digitala administrazio digitala
-
3.3 Esperientziak eta buruzko ikuspegia PKI (gako publikoko azpiegitura) elkarreragingarritasuna garrantzia.
-
3.7 Zerbitzu publikoen Irisgarritasuna elektronikoak
-
4.0 Administrazioen arteko harremanetan eta kanpo-harremanak
-
4.1 Eredu bat, administrazioen arteko datuen trukaketarako
-
4.2 B2B (Business to Business) administrazioetan
-
4.3 Intranetak administratibo eta egituratzen duten hiru beste proiektu batzuk
-
4.4 Elkarreragingarritasun-esparru bateratu bat ezarriko du herri-administrazioek
-
4.8 Zabaltzea, irtenbide komunak
-
Administrazio elektronikoa: 5.0 eskakizunak nuevas competencias para enplegatu publikoek eformación.
-
5.1 Birmoldaketa sakona egin behar dugu, enplegatu publikoen Administrazio Elektronikoa
-
5.2 Sortzen ari diren teknologiak prestakuntza
-
5.3, Berriz, la eformación esperientziarik onenak 5.4 ikt baliabideen berrantolaketa. - administrazio publikoen
-
6.2 Orainaldia eta etorkizuna, JOANEKO 6.4 europako beste proiektu batzuk konektatuta programaren - Administrazio Elektronikoa