A análise do Plan Estratéxico Horizonte Europa 2025-2027 xa é público

• Escoitar
  • Copiar

31 maio 2023

Servirá como base analítica común para o desenvolvemento do próximo Plan Estratéxico de Horizonte Europa e como apoio para que a Comisión prepárese para os dous últimos anos do Programa Marco de Investigación e Innovación 2025-27.

A Análise do Plan Estratéxico Horizonte Europa 2025-2027(Abre en nova xanela)  é o resultado dun proceso de co-creación entre os servizos internos da Comisión Europea e os Estados membros da UE. Servirá como base analítica común para o desenvolvemento do próximo Plan Estratéxico de Horizonte Europa e como apoio para que a Comisión prepárese para os dous últimos anos do Programa Marco de Investigación e Innovación (I+i) (2025-2027).

El análisis explora si la orientación y las actividades incluidas en el nuevo Plan Estratégico deberían reflejar los desarrollos recientes más importantes en la política global y de la UE, especialmente aquellos que impactan en los futuros desafíos y oportunidades para la I+D+i. Este documento también analiza el estado actual de la I+i en la UE y evalúa qué cambios serían necesarios a la luz del primer Plan Estratégico Horizonte Europa 2021-2024.

A análise analiza os desenvolvementos relevantes para as prioridades políticas da UE e proporciona exemplos do papel que desempeña o I+i para abordalos. Incorpora previsión a medida, así como análise de última xeración, como o resultado do informe  Rendemento da ciencia, a investigación e a innovación (SRIP) do informe UE 2022(Abre en nova xanela)

A análise mostra que o I+i está á vangarda da preparación, a resiliencia, a seguridade e a resposta ás crises da UE, xa que as actividades de I+i teñen unha capacidade específica para ofrecer solucións innovadoras e sustentables aos retos sociais, económicos e ambiental aos que se enfronta Europa e o mundo. Outra mensaxe crave da análise é que a UE sigue sendo unha potencia científica e mellorou a súa desempeño xeneral en innovación no últimos sete anos, aínda que se está quedando atrás de China e EE.UU. en termos de excelencia científica (é dicir, participación mundial no 1% superior). publicacións científicas máis citadas) e do gasto en investigación e desenvolvemento como porcentaxe do PIB. A análise tamén afirma que a UE vai por detrás de China e EE. UU. canto á transición dixital, pero atópase entre os líderes mundiais da transición verde. Por fin,

Como o maior programa europeo de I+D+i, Horizon Europe ten o potencial de impulsar investimentos públicos e privados para facer fronte a estes desafíos, mediante o financiamento dunha I+D+i excelente e impactante.

Fondo

O Plan Estratéxico establece as prioridades políticas para Horizonte Europa, así como os impactos esperados. É a base dos programas de traballo que cobren o Pilar II de Horizon Europe e os seus temas de convocatoria.

Un obxectivo importante do Plan Estratéxico de Horizonte Europa é promover a coherencia entre os programas de traballo, a UE e as prioridades nacionais e lograr a continuidade e coherencia das medidas de financiamento máis aló da duración (bianual) dos programas de traballo. O Plan Estratéxico actual cobre o período 2021-2024.

A análise do Plan Estratéxico de Horizon Europe 2025-2027 apoia o desenvolvemento do Plan Estratéxico de Horizon Europe 2025-2027 ao proporcionar unha base de evidencia sólida, tal como establécese na base legal de Horizon Europe.

Plan estratéxico Horizonte Europa(Abre en nova xanela)

Os resultados da consulta pública sobre o futuro dos programas de investigación e innovación da UE xa son públicos (Abre en nova xanela)

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

• Cooperación interadministrativa