Informe: Comparativa do papel do Sector Público e a Intelixencia de Localización en Espazos Intelixentes

• Escoitar

22 xuño 2022

O obxectivo informe é analizar o papel do sector público en relación coa intelixencia de localización, a aplicación da Intelixencia Artificial e o uso de datos e tecnoloxía de localización, dentro dos Espazos Intelixentes

O mercado de Espazos Intelixentes ( Smart Spaces ) está a expandirse. Por iso, resulta necesaria unha comprensión máis profunda para identificar os desafíos aos que se enfrontan os Espazos Intelixentes no seu desenvolvemento e as posibles solucións que podería proporcionar a intelixencia de localización(Abre en nova xanela) . No contexto de ELISE ELISE Action(Abre en nova xanela) , este informe aborda a oportunidade de identificar áreas nas que o sector público e o sector privado poden axudar a abordar estes desafíos.

El objetivo del trabajo presentado es analizar el papel del sector público en relación con la inteligencia de ubicación, la aplicación de la Inteligencia Artificial y el uso de datos e tecnoloxía de localización(Abre en nova xanela) , dentro dos Espazos Intelixentes Seleccionados.

O marco de avaliación comparativa de o  Espazo Intelixente(Abre en nova xanela)  desenvolvido neste estudo proporciona un medio para analizar e comparar os Espazos Intelixentes en varias dimensións, particularmente, o papel da intelixencia de localización e o sector público. Tamén debería axudar a revelar como se utilizan os datos para crear valor público mediante a intelixencia de localización.

O informe céntrase en tres áreas de traballo:

1. Un enfoque detallado e o resultado da creación dun marco de avaliación comparativa. Este marco analiza a intelixencia de localización e o papel do sector público nos espazos intelixentes.
  2. Un exemplo do uso do marco con catro casos de estudo e proporcionar unha análise do contido dos casos de estudo (avaliación comparativa dos roles do sector público e avaliación comparativa da intelixencia de localización e a súa contribución ao valor público).
  3. Tamén baseándose no contido do caso de estudo: a comparación dos habilitadores e as barreiras dun Espazo Intelixente nos casos de estudo e a proposta de cinco áreas nas que o sector público pode actuar para reducir as barreiras en a implementación dos Espazos Intelixentes.

O obxectivo de desenvolver este marco de avaliación comparativa é obter unha ferramenta de análise útil capaz de proporcionar unha "imaxe" clara dun Espazo Intelixente. Grazas a este marco é posible identificar barreiras, anticipar necesidades emerxentes e derivar recomendacións para mellorar o statu quo, especialmente para as accións requiridas do sector público. O marco de avaliación compara o Espazo Intelixente ao longo de catro dimensións. Estas dimensións ofrecen unha estrutura que proporciona información sobre o papel da intelixencia da localización nos Espazos Intelixentes e o papel do sector público.

O Marco foi probado e desenvolvido con catro casos de estudo. Aínda que todos os casos de estudo están relacionados con cidades intelixentes, incluíndo un que cobre un espazo intelixente entre dúas cidades, este marco é aplicable ao nivel xenérico de espazos intelixentes ( cidade intelixente(Abre en nova xanela) , aldea intelixente, edificio intelixente, etc.). Os casos seleccionados teñen un enfoque específico en:

• Casos que cobren unha variedade de servizos públicos nun espazo intelixente, xeralmente centrados na área da cidade intelixente, da cal poden xurdir servizos relacionados como o transporte intelixente ou a xestión de edificios.
  • Casos prometedores en termos de identificación de interoperabilidade(Abre en nova xanela) dentro e entre os Espazos Intelixentes.

Algúns dos achados deste informe conclúen que existe un caso sólido para a intelixencia de localización dos servizos públicos, da información xerada, o seu impacto e a súa contribución ao valor público.

O sector público xoga un papel variado e forte en relación coa intelixencia de localización nos Espazos Intelixentes, incluídos roles como provedor de datos, consumidor, intermediario ou propietario.

O sector público tamén xoga un papel en facer cumprir ou apoiar as iniciativas de estandarización, que impactan nos Espazos Intelixentes. Estes roles analízanse ao longo da cadea de valor dos datos nos estudos de caso.

A análise do conxunto de Espazos Intelixentes similares (por exemplo, cidades intelixentes) e os seus casos de uso a través do marco de avaliación comparativa de Smart Space brinda información sobre as diversas formas de implementalos e os tipos de desafíos que enfrontan.

O estudo compara as barreiras e os facilitadores para a aceptación do mercado no catro casos de estudo e analiza as accións do sector público relacionadas para derivar un conxunto de cinco áreas nas que o sector público pode actuar para reducir as barreiras da implementación dos Espazos Intelixentes. Unha investigación adicional pode explorar de maneira similar outros tipos de espazos intelixentes, como os edificios intelixentes.

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

Informe orixinal(Abre en nova xanela)

• Intelixencia Artificial e Blockchain
  • Infraestruturas e servizos comúns