accesskey_mod_content

La Junta de Castilla y León firma el convenio Oficina de Registro Virtual (ORVE) con el Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

27 novembre 2014

La firma del conveni ORVE possibilita el registre electrònic sense papers a totes les administracions públiques de Castella i Lleó, tant regionals com a locals.

Amb la firma d'este conveni el 24 de Novembre de 2014 s'inicia la implantació de l'aplicació ORVE en les administracions públiques castellà-lleonesa que permetrà l'enviament i la recepció de seients registrals electrònicament mitjançant el Sistema d'Interconnexió de Registres ( SIR ) la qual cosa suposa una enorme millora en eficàcia del servici doncs la recepció en destinació es produïx en segons i un estalvi de costos benvolgut en més de tres euros per seient registral.

ORVE «hace realidad la administración sin papeles» ya que permite escanear la documentación del ciudadano en las oficinas de registro, aplicando la digitalización en los puestos de ventanilla con plena validez jurídica. Los expedientes se envían electrónicamente a la oficina de destino rápidamente, sea cual sea su ubicación geográfica o nivel de administración competente.

  • Cooperació interadministrativa
  • Infraestructures i servicis comuns
  • Centre de Transferència de Tecnologia