accesskey_mod_content

El Consistori de Guardamar implanta amb èxit l'Administració electrònica a l'Ajuntament.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

29 gener 2013

La implantació de l'Administració Electrònica a l'Ajuntament de Guardamar del Segura ha rebut la qualificació d'èxit per part d'Espúblico, l'empresa proveïdora d'aquest servei en més de 500 municipis de tota la geografia espanyola.

Els responsables d'Espúblico destaquen "el gran impuls brindat des dels Departaments de Secretaria i Intervenció, reforçat des d'Alcaldia, per estendre la tramitació i la signatura electrònica entre els treballadors de l'Ajuntament, que han demostrat una gran capacitat d'adaptació i treball".

El projecte va arrencar al setembre de 2012, poc després de l'adhesió de l'Ajuntament de Guardamar al Pla de Modernització dels ajuntaments de la província d'Alacant, i en temps rècord, a principis de desembre, la pràctica totalitat d'expedients administratius que es gestionaven a l'Ajuntament, es realitzaven a nivell electrònic.

La implantación de la Administración Electrónica, permite entre otras ventajas, un considerable ahorro de papel en los trámites internos, que ahora se realizan a nivel electrónico evitando multitud de copias entre los distintos departamentos municipales, que pueden acceder a la documentación a través de los ordenadores. El sistema informático además, mejora sustancialmente el seguimiento de toda la documentación municipal y agiliza la tramitación de los expedientes administrativos, mejorando el tiempo de respuesta de la administración local a las solicitudes de los ciudadanos.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

  • Serveis electrònics