accesskey_mod_content

L'Ajuntament de Madrid aprova per Decret de 9 d'abril de 2013 la instrucció sobre la signatura electrònica de l'empleat públic.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

25 abril 2013

Butlletí oficial de l'Ajuntament de Madrid de 22 d'abril de 2013.

El 22 de abril de 2013 el BOAM publica el Decreto de 9 de abril de 2013 de la Delegada del Área de Gobierno de Economía, Hacienda y Administración Pública por el que se aprueba la Instrucción 4/2013, relativa a la implantación de la firma electrónica de empleado público en el Ayuntamiento de Madrid.

Pot consultar el document complet en https://sede.madrid.es/csv(Obre en nova finestra) amb el codi 0901I24080582AAB

  • Serveis electrònics
  • Seguretat i Protecció de Dades
  • Identitat i Signatura electrònica