L'Ajuntament d'Oriola canvia el seu web municipal per a poder activar l'administració electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

06 juliol 2012

La web de l'Ajuntament 'www.orihuela.es' ha canviat el seu aspecte original, però mantenint entre els seus continguts apartats importants com el perfil del contractant, on es dona publicitat als contractes de l'administració o els destinats a documentació com a actes de Ple, ordenances o tràmits.

La concejal de Modernización, la ecologista Martina Scheurer, fue la encargada de presentar ayer la nueva web oficial, realizada íntegramente por funcionarios del departamento de Informática del Consistorio, y destacó algunos de sus apartados, como el de trámites, donde precisó que el ciudadano puede encontrar todos los impresos de los que dispone el Ayuntamiento. El objetivo es que durante este año se ponga en marcha la realización de trámites 'on line' y así funcionar a través de la administración electrónica.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics