Esdeveniments

Dades obertes per al creixement regional europeu

• SQUARE Brussels Meeting Centri, Agora Village
  • 10 octubre 2023 - 12 octubre 2023
  • 09:00

Dins de la Setmana Europea de les Regions i Ciutats, se cita l'esdeveniment Explorar el desenvolupament regional a través de la recerca i les dades obertes de la UE, que tindrà lloc entre el 10 i el 12 d'octubre de 2023 a Brussel·les

En el marc de la Setmana Europea de les Regions i Ciutats(Obre en nova finestra) , tindrà lloc el esdeveniment "Explorar el desenvolupament regional a través de la recerca i les dades obertes de la UE", on s'aprofundirà sobre el paper de la informació i les dades de la UE en les polítiques regionals i de cohesió; a més de donar a conèixer CORDIS, el programa que proporciona informació sobre els resultats de la recerca finançada per la UE i data.europa.eu, el portal oficial de dades europees.

També es desvetllaran com els resultats de projectes innovadors de la UE i l'ús específic de dades sustenten la presa de decisions sobre ciutats intel·ligents o adaptació al canvi climàtic.

Programa, Inscripcions i Font original de l'Esdeveniment(Obre en nova finestra)