Esdeveniments

III Congrés Nacional d'Arxiu i Document electrònic (cnADe)

• Centre Cívic José Saramago. Av. Mar Mediterrani, 24. 28918 Leganés. Madrid
  • 14 juny 2022 - 15 juny 2022
  • 9:00

L'Ajuntament de Leganés i el Club d'Innovació promouen la convocatòria de el “III Congrés Nacional d'arxiu i document electrònic” (cnADe) per als dies 14 i 15 de juny de 2022 que tindrà la seva seu al Centre Cívic José Saramago de Leganés, amb el suport de la FEMP, associacions del sector i altres institucions i amb el patrocini de empreses del sector

Objectiu: Avançar en la transformació digital de les àrees de responsabilitat promovent el coneixement de noves tendències i realitzacions en les administracions general, autonòmica locals i provincials., provincial i local i les seves empreses depenents

Continguts: En aquest III Congrés CnADe s'oferirà un ampli programa de sessions de debat, ponències i tallers. En aquesta edició matèries com la Ciberseguretat, la Dada, la seva contextualització i anonimación, la simplificació administrativa i la reenginyeria de processos seran protagonistes, juntament amb la Intel·ligència Artificial i gestió documental, Temes com Arxivi, iArxiu InterPares, identificació, les comunitats de pràctiques i grups de treball, i molts més estaran al debat.

Ponentes: Un ampli elenc de responsables de Ministeris, CCAA, i EELL. així com de les Federacions de municipis i associacions sectorials.

Inscripció (Obre en nova finestra)  (gratuïta per a responsables públics)

Comitè de programa(Obre en nova finestra)

Programa (en preparació)

Font original de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)