"/>

Eap - “ merkatu bakarra digitala eta digitalizazioaren txostena argitaratu zen sektore publikoko ”
accesskey _ mod _ content

Txostena argitaratu zen “ merkatu bakarra digitala eta sektore publikoko ” digitalizazioa

2022 uztailak 27

GovTech berrikuntza eta beste kontratazio publikoan

Dokumentu hau ikerketa eta berrikuntza-testuinguru GovTech buruzko informazioa ematen du kontratazio publikoa. aukera Aztertzen ditu eta plataforma bat garatzea, ebko GovTech helburua sektore publikoko modernizatzen laguntzea; el desarrollo gero; eta europako merkatua GovTech konpromisoa herritarrek eta enpresek izan zen. dokumentu hau sailak emandako Tematikoa politika ekonomiko, zientifiko eta bizi-kalitatearen batzordeak hala eskatuz gero, barne-merkatuaren eta kontsumitzaileen babesa (IMCO).

Kontzeptua aztertzen du "GovTech", kontratazio publikoaren eta berrikuntzaren kontzeptua hurrengo GovTech europako plataforma. Azterlanak aztertzen, eta praktika hobeak, arriskuak eta onurak kontzeptu horiek ere gobernuak proposatzen eta gomendioak, enpresa txikiek eta ertainek eta herritarrengandik.

GovTech

GovTech askotan erabiltzen den termino bat da (gehienak) garatutako produktu digitalen laguntzeko zerbitzu publikoak barne eragiketengatik edo administrazio publikoetan.

GovTech garatu izan daiteke, sektore pribatuak ere ager daiteke, baina herritarren ekimenak irabazi asmorik gabeko erakunde berak gero eta sektore publikoan. GovTech en la UE aldatzeko aukera ematen du: estatu kideen eta zerbitzu publikoak alorraren beraren garapenean laguntzea, bereziki erabiliz kontratazio publikoa.

Ondorio nagusiak

Enpresek eta beste sektore publikoak erabili nahi duten GovTech ekosistemaren barruan GovTech aurre erronkak ahalik eta gehien aprobetxatzeko. Desafio horiek, bereziki, aurkeztutako aukera aipatzen kontratazio publikoa, oinordetzan jasotako azpiegitura, elkarreragingarritasuna eta dira arauak eta aplikatu ahal izateko beharrezkoak diren gaitasunak.

GovTech co-creation at Digicampus (NL) Hainbat ekimen jarri dira martxan, eta nazio mailako eta UE horrela, adibidez, elkarte público-privadas (ikus, adibidez, Digicampus-) lagundu ekosistema garatzeko helburua gainditu desafio horiek aitzindari-bidez co-creación, eta ikasitakoak partekatuak.

Kontratazio publikoa aukerak eskaintzen ditu zuzenean laguntzeko berrikuntza erabiliz sektore publikoaren eskaria sortzeko merkatu berriak eta forma emateko eta duten enpresei laguntzeko beste modu batera egiteko zailtasunak izango lukete berrikuntzak garatzeko. GovTech bezero eta hornitzaileen arteko harremanak sustatzeko berrikuntzarako aukerak sortzen eta dira, eta zerbitzu publikoak. Hala ere, funts publikoen erabilera berrikuntza laguntzeko aurkezten du arriskuak landu behar diren, esate baterako, maila politikoan eta burokratikoa sandboxing.

Bat hartu daiteke, hainbat ikuspegirekin agertzen da erosteko laguntzeko berrikuntza da ikuspegi diseinuko behar du, baina arrakastak trebetasun inplementazioa sendoa eta merkatuaren behar dituzten emaitzak eta ulertzea. ebko GovTech plataforma digitalak   onurak sortuko lituzke askorentzat alderdi interesdunekin. plataforma oinarri baten gainean ezartzen da Bada "plataforma gisa, garrantzitsua da Gobernu" ulertu nola eraikuntza-bloke   sektore publikoaren transformazio alde eta arriskuz eta erronkaz plataformak-a izan daiteke sartzen pizgarri murriztua herri-administrazioek barne konponbideak garatzen. plataforma sorraraz ditzake. lehia desleiala eta/edo ez-eraginkorren bat   enpresa txiki eta ertainen eta enpresa handien artean.

Pdf dokumentura sarrera (Ireki leiho berrian)

Informazio gehiago eta albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Sektore publikoaren informazioa eta datuak