• Escoitar

• A NAVE. C/Cifuentes, 5. Madrid
  • 10 outubro 2023 - 11 outubro 2023
  • 9:00 h a 19:00 h

O Congreso Nacional de Innovación e Servizos Públicos, CNIS, suma xa a súa décimo terceira edición.

Este evento, que conta coa colaboración do Concello de Madrid, levará a cabo o próximo mes de outubro na Nave e centrarase na perentoria necesidade dun cambio cultural e o rápido avance das novas tecnoloxías e o seu impacto nas nosas administracións.

Unha viaxe cara á transformación dixital capitaneada polo xiro en a cultura dos empregados públicos será unha das claves deste Congreso que se erixe como un dos principais encontros dos Innovadores Públicos a nivel nacional.

O Congreso CNIS acollerá de novo actividades tanto do Club de Innovadores Públicos (#CIP) como do Instituto ITCIP. Pero, sen dúbida, será novamente a Innovación Pública o fío condutor do #CNIS2023, xa que é, en si mesma, a principal ferramenta á hora de transformar calquera organización.

Premios CNIS 2023

Con motivo da celebración do XIII Congreso Nacional de Innovación e Servizos Públicos - CNIS, promovido por Club de Innovación en colaboración co Concello de Madrid, convocáronse os XIII Premios CNIS que nesta edición modifica algunha das súas categorías para seguir promovendo a participación das nosas administracións e recoñecer os seus esforzos pola transformación e o cambio para achegar maior valor público.

Nesta ocasión, o CNIS engade como novidade o galardón ao mellor proxecto Govtech (con bases especiais que aínda non foron publicadas). O resto dos Premios están conformados por 12 12 categorías(Abre en nova xanela)  ás que se suman os Premios á Traxectoria Profesional, ao Innovad@r Público máis destacado e un Recoñecemento Especial 2023.

Ata o próximo 15 de setembro de 2023 podes enviar a túa candidatura seguindo as bases publicadas(Abre en nova xanela)  e enchendo o formulario que podes atopar nesta esta ligazón(Abre en nova xanela)

Web XIII Congreso CNIS(Abre en nova xanela)

Premios CNIS 2023(Abre en nova xanela)