• Escoitar

• en liña
  • 04 maio 2022
  • 10:00

Taller de Dimensionamento e Contratación da Solución do CCN-CERT, EMMA, para a súa implantación nas Entidades locais.

Presentamos o Taller de Dimensionamento e Contratación da Solución do CCN-CERT, EMMA, para a súa implantación nas Entidades locais, con especial atención aos Concellos, incluíndo detalles relativos a proxectos subvencionables mediante a compoñente 11 do PRTR.

No taller presentaranse diversos materiais para poder parametrizar EMMA no seu Concello con base nos módulos a solicitar implantación, segundo a funcionalidade desexada en cada caso e os volumes de dispositivos e usuarios da súa entidade: requirimentos, recomendacións, dedicación necesaria e outros aspectos importantes para o dimensionamento.

A quen vai dirixido?
Dirixido a Responsables de Informática, Tecnoloxía e Sistemas e Responsables de Contratación de Entidades locais

Como me rexistro?
Para poder acceder é necesario contar cunha conta de Zoom. Obten a túa de forma fácil e gratuíta rexistrándoche.

Inscrición e Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)