Esdeveniments

Segon Cim Anual sobre l'estat de la política de dades obertes

• Online, via Zoom
  • 12 juny 2023
  • 9:00h a 12:00h

Un evento virtual para hacer balance de los desarrollos recientes en la política de datos abiertos.

El 12 de junio de 2023, The GovLab y Microsoft organizarán su conferencia anual sobre las formas en que los gobiernos, las empresas y la sociedad civil están tratando los conjuntos de datos.

El Segon cim anual sobre l'estat de les polítiques de dades obertes: passar de la política a la pràctica(Obri en nova finestra) intentarà facilitar l'obertura, acció de dades i les formes específiques en què les organitzacions han superat els obstacles institucionals, culturals i socials.

Esta conferencia virtual tendrá una duración de de tres horas sobre ejemplos del mundo real de iniciativas de datos abiertos y reutilización de datos de todo el mundo. Se basará en las conversaciones iniciadas en el cim de l'any passat(Obri en nova finestra) i brindarà als participants l'oportunitat d'escoltar a una nova cohort de líders de dades de tot el món i de tots els sectors sobre les formes en què podem aconseguir una tercera ona de dades obertes(Obri en nova finestra)  .

La inscripció és gratuïta i està oberta a tots a través d'EventBrite ací(Obri en nova finestra)  .

Font oficial de l'esdeveniment(Obri en nova finestra)