• Escoitar

• En liña
  • 28 abril 2022
  • 14:00h

O próximo 28 de abril, ELISE Webinar presentará os principais aspectos destacados e os achados obtidos a través das actividades de ELISE Action para lograr a interoperabilidade da localización. O evento tamén brindará unha descrición xeral dos logros crave, os desafíos e os próximos pasos para a interoperabilidade da localización, considerando a tendencia xeral de ELISE Action durante estes anos.

A Comisión Europea ha posto a transformación dixital no centro da súa axenda política coa súa Comunicación sobre o Compás Dixital de Europa(Abre en nova xanela) ( Europe’s Digital Compass ).

Os datos de localización e as tecnoloxías xogan un papel importante na Transformación do Goberno Dixital e na prestación de servizos públicos dixitais. Pódense aproveitar para servizos dixitais e aplicacións e avaliacións de políticas para as autoridades públicas, empresas e cidadáns.

A interoperabilidade da localización é esencial para que as autoridades públicas aproveiten todo o potencial das tecnoloxías e os datos de localización. As organizacións, os sistemas e os dispositivos poden intercambiar e utilizar datos de localización cun enfoque coherente e uniforme.

Durante o últimos cinco anos, ELISE Action(Abre en nova xanela) (European Location Interoperability Solutions for e-Government ) traballou arduamente para facilitar unha interacción dixital transfronteiriza e intersectorial máis eficiente ao permitir o goberno dixital mediante o uso de datos de localización e intelixencia de localización.

O Webinar mostrará os principais achados e a contribución da acción para lograr a interoperabilidade da localización.

Varios relatores abordarán os seguintes aspectos:

• Que é a Interoperabilidade de Localización? Por que centrarse na Interoperabilidade de Localización? Que pode achegarme?
  • Principais achados: que beneficios trae a Interoperabilidade de localización? Cales son os desafíos restantes que obstaculizan o logro da Interoperabilidade da localización?
  • Como apoiou ELISE Action a Interoperabilidade de Localización? Cales son os logros crave e as historias de éxito que se poden destacar?
  • Como ir desde aquí? Recomendacións, posibles próximos pasos e perspectivas futuras para a Interoperabilidade de Localización.

Os participantes e convidados de diversos sectores terán a oportunidade de:

• Compartir experiencias sobre Interoperabilidade de Localización,
  • Expresar como se beneficiaron da Acción ELISE, e
  • Compartir os seus puntos de vista sobre as perspectivas futuras.

Este seminario web forma parte dunha serie de " Webinars(Abre en nova xanela) e eventos" realizados polo Centro Común de Investigación da Comisión Europea(Abre en nova xanela) no marco de ELISE ELISE ISA² Action(Abre en nova xanela) . Estes seminarios teñen como obxectivo involucrarse rapidamente con novos temas relevantes para a interoperabilidade da localización(Abre en nova xanela) , a transformación dixital do goberno e os desenvolvementos sociotécnicos neste campo e compartir os resultados e conclusións de ELISE ELISE(Abre en nova xanela) Action.

Fonte orixinal do evento(Abre en nova xanela)

Rexistrarse(Abre en nova xanela)